Blogway. The only way!!

Nu demult ma plangeam, exasperata de ceea ce credeam ca este nepasarea lor, de tonele de probleme de care m-am lovit atunci cand am inceput sa folosesc platforma lor. Astazi, revin asupra subiectului pentru a nu lasa nimanui o impresie falsa. Nu retractez nimic din ceea ce am scris. Totul a fost real, insa toate, dar ABSOLUT toate problemele pe care le aveam au fost rezolvate… incusiv cele legate de comunicare. … Probabil ca trebuie sa fiu mai permisiva cu calculatoristii, care sunt prin definitie putin mai slabi la acest capitol 😛

Acum, vad Blogway cu alti ochi. E adevarat ca preferam sa ii vad in aceasta lumina inca de la inceput, insa nici acum nu este prea tarziu. 🙂  La momentul in care am scris primul articol in care povesteam de problemele ce le aveam cu noua platforma, eram deznadajduita si nu mai aveam sperante ca se mai poate rezolva ceva; cautam solutii de achizitionare a domeniului (care acum este inchiriat) si de mutare a lui la o alta gazda (host). Chiar nu imi vine sa cred ca s-au rezolvat toate, de parca nici nu ar fi existat. 😀 … de fapt nu imi vine sa cred cum de nu le-au semnalat altii inaintea mea, dar asta cu romanii care se multumesc sa achizitioneze un serviciu hibos (adica plin de hibe) este alta problema…

Am descoperit in Blogway un serviciu excelent la care nu sunt dispusa sa renunt. Pachetul pe care il ofera este ideal pentru orice wanna-be blogger (asa, ca mine) dar care nu beneficiaza de cunostinte amanuntite in domeniul IT. Ai tot ce iti trebuie pentru a te apuca de scris, plus asistenta permanenta atat prin e-mail cat si telefonic. Si da, problemele chiar se rezolva, si se mai ofera si feed back! 😀 … simt eu ca la ultima parte meritul este in totalitate al lui Mihail Musat 🙂 , care pentru noi a devenit si Mos Craciului Blogway. … dar am aflat cam tarziu, deoarece mesajele dansului au ajuns in spam. 🙁 S-au tot facut niste actualizari la windowslive si s-au schimbat niste chestii pe acolo, de m-am trezit cu o gramada de mesaje directionate gresit in spam sau conectata automat la un messenger online care habar nu aveam ca exista. 😛

De ce Mos Craciun? Pentru ca  am avut surpriza placuta sa primesc pe langa feed back-ul prin care eram anuntata de rezolvarea tuturor problemelor sau felicitari cu ocazia onomasticii mele (care era si a lui… dar cum mailurile din spam au fost descoperite abia ieri… 🙁  ) , 3 luni de hosting gratuit. 🙂  O surpriza placuta, dar va asigur ca nu acesta este motivul pentru care am scris acest articol. … Va asigur ca pentru 13,5 euro nu ma chinuiam sa ridic pe nimeni atat in slavi. O fac pentru aceasta tanara echipa merita! Ofera un serviciu unic (cred – eu nu am fost in stare sa gasesc altii ca ei in RO) si de calitate! … care cred ca se va imbunatati continuu.

Sunt sigura ca nu m-am pripit cu laudele … am avut doua saptamani sa testez amanuntit tot ce ma interesa si functioneaza ireprosabil .. si intre timp m-am lovit de o singura problema noua ( disparitia temei pe care o utilizam), dar care s-a rezolvat temporar pe loc si definitiv in cateva ore. 😀

Daca aveti de gand sa utilizati si alte platforme de blogging in afara celor gratuite, nu ocoliti Blogway, ofera un serviciu de calitate, unic, prompt si absolut deloc scump!

Articole pe aceeasi tema

17 comentarii

    1. @silavaracald, iti recomand impacata Blogway! Sunt sigura ca ii vei gasi pe gustul tau. Explica repede si bine… si in limbaj ce poate fi usor inteles de atehnici (precum mi-s eu) … si daca nu ma insel, si tu cam ai aceeasi problema. 😉

  1. mă bucur că s-au rezolvat problemele deoarece începeam să cred că nu voi mai putea intra la voi pe blog. uneori pagina refuza să se încarce, alteori când accesam adresa voastră server-ul îmi cerea să downloadez diverse fişiere, articolele se încărcau foarte greu sau deloc, comentariile nu puteau fi publicate, etc… eram dezamăgit. bine că acum totul este în regulă şi sperăm să nu se mai repete!

    1. @juniorul, de chestia cu solicitarea de download e prima data cand aud… Oricum, important este ca acum e totul bine. 😀 Multumesc pentru rabdare si ajutor; mi-a fost de mare folos feedback-ul vostru, putand astfel sa transmit celor de la tehnic toate problemele.

  2. Si nu uita, ca pana la urma urmei, Blogway e o comunitate si putem apela unii la altii fara reticente! Ce e drept, au avut niste stangacii ca orice debutanti in oferirea unui serviciu, dar au invatat repede din mers…

      1. @g.cojocaru, E posibil sa fie si un feed in curand… le-am sugerat celor de la tehnic cand m-au sunat sa faca asa ceva (nu lucrez la hostway, dar am blogul pe blogway si mai dau si eu un sfat din cand in cand). Ca si grup, folosim pagina blogway de pe facebook 🙂

  3. Buna seara 🙂 Rolul meu in echipa Blogway este sa comunic cu oamenii, dar ceea ce am citit acum, in aceste randuri, ma lasa fara cuvinte. Va multumesc si va multumim! Am avut foarte multe de invatat din comunicarea cu dvs si va suntem profund recunoscatori pentru rabdarea si increderea pe care ne-ati acordat-o, chiar si in acele momente cand nu va puteati bucura de un serviciu de calitate.

    Cu respect si admiratie,
    Mihail.

    1. @Mihail @ Blogway, in momentele de disperare maxima nu ma puteam bucura de serviciu deloc 😀 Ma bucur ca echipa dvs a reusit sa rezolve toate aceste probleme aducand serviciul pe care il oferiti la standardul WP… cu multa libertate in plus. Meritul apartine in totalitate echipei Blogway care a stiut sa imi intleaga nenumaratele sesizari facute intr-un limbaj total atehnic pe care l-au tradus, reusind astfel sa rezolve totate hibele. Stiu ca s-a lucrat destul de mult pentru rezolvarea lor si pentru mentinerea blogului la un stadiu de minima functionalitate…. au fost nopti, week-end-uri…. si spe final a inceput sa existe COMUNICARE…. care persista (dupa cum m-am convins la ultima problema). 🙂
      Felicitari!
      Va asigur ca respectul si admiratia sunt reciproce!