Si ENEL se adreseaza clientilor sai. #codrosu

sursa: mail primit de la clienti@enel.ro

Interesant este ca ei fac referire si la un Cod Rosu.. Suntem sub Cod Rosu pe undeva?

Stimate client,

In aceste zile, conditiile meteo deosebite, corespunzatoare Codului rosu sau portocaliu, pot determina intreruperi ale alimentarii cu energie electrica.

In cazul in care survine o pana de curent si observati ca si locuintele vecinilor sau alte cladiri de pe strada nu au lumina, inseamna ca avaria este mai extinsa si echipele noastre cunosc deja situatia si vor remedia deranjamentul in cel mai scurt timp posibil, asadar nu e nevoie sa mai sunati la call center.

In cazul in care constatati ca avaria este individuala, deci doar locuinta dvs nu este alimentata, in timp ce vecinii au lumina, sunati la call center si echipele noastre vor remedia situatia in cel mai scurt timp posibil, in conditiile date. In conditiile Codului rosu sau portocaliu, cresterea brusca a numarului de apeluri poate bloca liniile telefonice. In cazul in care sunati la call center si liniile au fost blocate de numarul mare de apeluri, puteti gasi pe site-ul www.enel.ro informatii despre zonele cu avarii, ce vor fi actualizate periodic.

Telefon call center Enel:
– Muntenia Sud (Bucuresti, Ilfov, Giurgiu): 021 9291
– Dobrogea (Constanta, Tulcea, Calarasi, Ialomita): prefixul judetului + 929
– Banat (Timis, Arad, Hunedoara, Caras Severin): prefixul judetului + 929

Va multumim pentru intelegere si cooperare.
Enel

Articole pe aceeasi tema

Un comentariu