Carrefour – idei frumoase, consideratie fata de clienti – ZERO!

Acum cateva zile laudam initiativa celor de la Carrefour Colosseum de a amenaja o casa prioritara pentru familii, special amenajata pentru a fi utilizata de copii. Initiativele frumoase merita laudate.. in fond au facut o investitie prin care eu am crezut ca isi arata consideratia fata de micii lor clienti .

Nu stiu cat a costat proiectul, dar sunt sigura ca nu a fost implementat cu costuri zero… in fond au alocat cate o casiera pe fiecare tura, au facut ceva amenajari, au cheltuit ceva la „lansarea” proiectului, atunci cand micutii vizitatori erau intampinati cu baloane… dar, din pacate, totul e in van!

Da, in van! Pentru ca la casa prioritara, familiile NU au prioritate. Pacat!

Astazi am fost cu cei mici la cumparaturi. In formula „consacrata”: eu si ei doi. Eu obosita, cu un Vladimir ce nu isi facuse somnul de pranz, irascibil si foarte obosit, cu o Marie tare energica si deloc intelegatoare… Am umplut cosul si am mers la casa prioritara. Cum in fata noastra erau si „nefamilisti”, am rugat frumos sa fiu lasata sa beneficiez de „prioritatea” pe care credeam eu ca mi-o asigura casa speciala destinata familiilor… dar clientii nu au fost deloc intelegatori.  Am solicitat casierei sa mi se permita sa beneficiez de „dreptul meu” si cand nici aceasta nu a reusit sa convinga clientii am solicitat interventia pazei. Da, a fost o ambitie. Ambitia de a le arata unor tineri ca semnul de „priortitar” are o insemnatate. „La datorie s-a prezentat agentul Gavril Vasilica, care a decis ca indivizii au dreptul de a nu imi acorda prioritate intrucat aveau produse mai putine decat mine. Nu conta ca ne aflam la o casa prioritara pentru familii si NU la o casa expres pentru cei ce achizitioneaza produse putine. Prioritatea mea, asa cum au decis angajatii Carrefour Colosseum a fost ZERO. Puteau avea in cos si un singur mar, daca se aflau la o casa prioritara pentru familii trebuiau sa cedeze prioritatea, iar reprezentantii Carrefour trebuiau sa fie capabili sa isi protejeze imaginea, investitia si conceptul, acordand prioritate familiilor!!

.. si posibilitatea ca cei din fata mea sa fi fost familie, este zero.. asa cum a recunoscut si unul dintre angajatii ce bantuie magazinul in civil si care a asistat la intreaga „scena”.

Mi-e sila! La propriu. Am gasit la raft produse expirate si am depus reclamatie si nimeni nu m-a contactat. Cand i-am atras atentia directorului magazinului, a incercat politicos sa gaseasca scuze.. cand s-a intamplat a doua oara si i-am atras atentia, mi-a spus ca a implementat un nou sistem si ca a creat o echipa speciala care verifica termenele de valabilitate ale produselor…. e drept, de atunci nu am mai gasit produse expirate la raft, dar nici nu am calcat prea des pragul Carrefourului. Faceam tot posibilul sa merg la Mega sau la LIDL. .. de cand au descoperit casa „prioritara” pentru familii, cei mici trag de mine sa mergem ” a Cafuul”. Azi mi-a iesit Carrefourul pe nas, cu toata consideratia pe care o au ei fata de clientii lor!

De ce mai investesc oare sa puna in practica idei bune daca tot ei nu sunt in stare sa asigure aplicarea acestora atunci cand clientii platitori, ce cheltuiesc lunar, in medie, 2000 de lei in magazinul lor , le solicita ajutorul pentru a beneficia de „mirajul” promis de ideea lor?? De ce?

.. de asta nu exista nici prioritate pentru gravide si nici locuri de parcare destinate persoanelor cu handicap ocupate de vehiculele persoanelor cu handicap!

Idei bune exista.. aplicarea lor e deficitara spre deloc!

Articole pe aceeasi tema

3 comentarii

  1. Mda… Cunoastem. Saptamana trecuta, la Carrefour Militari, la casa-minune pentru familii, am avut in fata noastra un cuplu de tineri si apoi un pensionar. Nici vorba de prioritate. Ne cam grabeam, iar fetita noastra era obosita, asa ca nu am facut scandal.

    Nici in alte hipermarketuri nu se respecta treaba cu prioritatea la casa pentru gravide…

    Irina

  2. Ce pot spune, tipic romanesc. Nu mai tarziu de acum doua saptamani i-am atras atentia unui domn, care parcase la ora pranzului in usa magazinului bebetei, pe locul pentru persoanele cu handicap(singurul ocupat langa alte doua perect libere si fara semn), ca a gresit locul, imi spune candid mutumesc si merge mai departe. Nu am vazut sa intervina niciunul dintre agentii de paza aflati la nici 2 m