La multi ani, Peroni!

Anul acesta, Peroni Nastro Azzurro, berea premium italiană numărul unu în lume, aniversează 50 de ani de eleganță în stil italian prin organizarea Anniversario Peroni, evenimentul care a recreat lumea fascinantă a anilor ’60, o perioadă a viselor împlinite, a eleganței și a stilului. Evenimentul a reunit designeri, artiști, actori, muzicieni, fotografi, oameni pasionați de povestea din spatele brand-ului Peroni. În cadrul Anniversario Peroni au fost dezvăluite lucrările artiștilor implicați în proiectul Instalart/ Obiect/ 001 Inspired by Peroni, având ca inspirație istoria brand-ului și Italia anilor ’60.

Pentru a aduce în actualitate elemente simbol din lumea Peroni, în luna martie a fost lansat proiectul  Instalart/ Obiect/ 001 Inspired by Peroni, având drept scop susținerea și promovarea artelor  tridimensionale (sculptură, obiect și land art). Șapte designeri români renumiți implicați în proiect (Vladimir Șetran, Nicolas Ciuchindel, Sebastian Bârlică, Marcel Klamer, Ion Şetran, Mihai Popescu și  Ștefan Barutcieff) au realizat obiecte de design inspirate de Peroni și de Italia anilor ’60. Lucrările finale au fost expuse aseară în cadrul evenimentului Anniversario Peroni iar demersul artistic din spatele acestora a fost explicat pe larg.

„Să ne imaginam că ne întoarcem în timp și ne lăsăm cuceriți de frumusețea La Dolce Vita, o perioadă efervescentă și memorabilă, cum este cea a anilor ’60. Cuvintele de ordine erau simplitatea, eleganța, bunul gust, oamenii erau liberi să iubească, să viseze, să creeze. În această perioadă exuberantă s-a născut Peroni, un tribut adus stilului de viață degajat și luxos, fără emfaza sau grandoare. Cu simplitate, decență și stil. Suntem mândri că, și peste 50 de ani, am păstrat vii aceste atribute iar evenimentul Anniversario Peroni confirmă succesul de care se bucură acest brand în prezent. Suntem convinși că, și peste 50 de ani, Peroni va rămâne o emblemă pentru adevarata eleganță italiană.” – Laura Andrei, Senior Brand Manager – Ursus Breweries SA – România.

Stilul italian, indiferent că vorbim de domenii precum design, fashion, arhitectură, artă, muzică etc, și-a pus amprenta asupra artei din întreaga lume. În acest context, Peroni Nastro Azzurro este berea special creată într-o perioada în continuă schimbare, faimoasa La Dolce Vita, simbolul suprem al unui lifestyle avangardist și elegant. De-a lungul timpului, Peroni s-a dovedit a fi un brand cheie privind implicarea și susținerea inițiativelor artistice marcate prin stil și eleganță, păstrându-și autenticitatea și caracterul bine definit de la o generație la alta.

Acum fix o saptamana am avut ocazia de a participa la ziua lui Peroni. Peroni 50 Anniversario a fost un eveniment ce ne-a uns pe suflet. Am lasat copii in grija bunicilor, ne-am „gatit” incercand sa respectam dress code-ul si dusi am fost.

 

Dress code-ul aniversarii Peroni a fost: italian 60’s. Nu am nevoie de nici o confirmare: Sorin a fost avantajat. 🙂 De natura, de haine… Trebuie sa recunosc, ca pentru a ne ridica la intaltimea dress code-ului, a trebuit sa apelam la ajutorul fashionistei familiei: sor-mea.  Eu zic ca s-a descurcat tare bine. Voi? 🙂

…. Am uitat cat e de placut sa iti iei sotul de brat si sa te pierzi in multime ascultand muzica buna si uitand pentru cateva clipe de copii. 🙂  Multumim, Peroni! La multi ani!

 

.. si pentru ca m-au impresionat placut, va las in compania Moonlinght Breakfast.

Articole pe aceeasi tema